woensdag 5 augustus 2015

Peppercus Design Team : Hibiscus Schnecke


Hallo allemaal,


allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes !

En ik heb een leuk nieuwtje waar ik heel blij mee ben : vanaf de maand augustus ben ik lid van het Peppercus Design Team ! Vorige maand was ik gastdesigner dus jullie hebben al een voorproefje gehad. Vanaf nu laat ik jullie elke woensdag een nieuw kaartje zien (of iets anders :-) dat ik met de Peppercus produkten gemaakt heb.


Deze kaart heb ik gemaakt met de superleuke
" Hibiscus Schnecke " en het bijbehorende achtergrondpapier. Stempel en papier zijn als set te koop, de set kun je hier vinden in de webshop. De leuke tekststempel " Flowers for You " kun je hier vinden.

 Beide digi's zijn zwart/wit en ik heb ze zelf ingekleurd.


Ik hoor graag je reactie en hoop dat je de volgende keer weer komt kijken
eGroetjes van Willeke f

Hello everybody,

first of all I want to thank you for your lovely messages !

I'v got some exciting news I'm really happy with : starting the month august I'm member of the Peppercus Design Team ! Last month I was guestdesigner so you've seen some cards allready. Starting today I'm gonna show you each wednesday a new card (or something else :-) I made with the Peppercus products.



Today's card I made with the supercute stamp
" Hibiscus Schnecke " and the matching designpaper. Stamp and designpaper are for sale as a set, you can find it here in the webshop. The cute stamp " Flowers for You " can you find here.

Both digi's are black/white and I colored them myself.


I like to hear what you think of it and please come back again next time

eGreetings from Willeke f


Hallo Liebe Lesern,

als erstes will ich euch danken für die liebevollen Nachrichten ! 

Da hab ich eine ganz schöne Neuigkeit womit ich ganz froh bin : ab den Monat August bin ich Mitglied von das Peppercus Design Team ! Vorigen Monat war ich schon Gast Designerin und hab ich euch schon mal 2 Karten gezeigt mit den tollen Produkten. Ab heute seht ihr hier jeden Mittwoch eine Karte (oder etwas anderes :-) das ich mit den tollen Peppercus Produkten gebastelt hab.


Diese Karte hab ich gebasteld mit den tollen Digi " Hibiscus Schnecke " und hab auch das dazu passendes Papier benützt. Das Motiv und das Hintergrundpapier sind ein Set und die findest sie hier im Webshop. Den tollen Textdigi " Flowers for You " gibt es hier.

 Beide Motive sind schwarz/weiß und sind von mir selber coloriert werden.


Ich höre gerne wie sie euch gefällt und sehe euch gerne das nächste mal wieder
eGrüße von Willeke f

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat. Bedankt !
Lieve groetjes,
Willeke

Nice of you to leave a reply here. Thanks !
Hugs,
Willeke

Schön dass du mir hier einen nachricht hinterlässt. Vielen Dank !
Liebe grüsse,
Willeke