woensdag 12 augustus 2015

Peppercus Design Team : Frosch mit Blumen


Hallo allemaal,


allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes en voor het advies over mijn blogger probleem ... gelukkig inmiddels opgelost (zie een update bij de post over het probleem). Dus nu kan ik ook mijn nieuwste volger zien : Kevin, welkom op mijn blog, ik hoop dat ik je kan inspireren !

Het was me het weekje wel (en we zijn pas op de helft :-) De schilders zijn hier bezig met de buitenkant ... blogger deed erg vervelend en toen stond gisteren ook nog mijn badkamer blank vanwege een storing in mijn wasmachine .... gelukkig een eenmalige storing, hoop ik toch, want de reparateur kon niets vinden en hij lekte niet meer toen hij hem controleerde ... Nu over naar de leuke dingen van het leven !

Het is weer woensdag dus vandaag weer tijd voor een kaartje met de leuke Peppercus produkten. 


Deze kaart heb ik gemaakt met de leuke stempel " Frosch mit Blumen " . Toen ik deze kikker hier in de webshop zag moest ik gewoon een kikker-kaart maken !

Ook het digitale designpapier is van Peppercus,  het heet " Ornamente & Streifen " en je kunt het hier vinden in de webshop. De stempel met de tekst " Danke " kun je hier vinden.

 Beide digi's zijn zwart/wit en ik heb ze zelf ingekleurd.


Ik hoor graag je reactie en hoop dat je de volgende keer weer komt kijken
eGroetjes van Willeke f

Hello everybody,

first of all I want to thank you for your lovely messages. My blogger-problems have solved so I'm able to see my latest follower : Kevin, welcome on my blog, I hope I can inspire you !

It was a heavy week here (and we're only half way there :-) The painters are busy around the house ... blogger gave me a lot of problems and when I yesterday entered my bathroom it was overflooded because my washingmachine had a default ... I hope it was a once in a lifetime default, the handy-man came and couldn't find anything wrong with it but it isn't leaking any more ... Now over to the fun things in life !

It's wednesday so it's time to show my latest card with the lovely Peppercus products.



This card I made with the cute digi " Frosch mit Blumen " . As I saw this frog here in the webshop I just had to make a frog-card with it !

The designpapers on the background are digital papers from Peppercus,  The set is called
" Ornamente & Streifen " and you can find it here in the webshop. The digi with the text
" Danke " can you find here.

Both digi's are black/white and I colored them myself.


I like to hear what you think of it and please come back again next time

eGreetings from Willeke f


Hallo Liebe Lesern,

als erstes will ich euch danken für die liebevollen Nachrichten. Meine blogger problemen haben sich gelöst und damit kann ich auch mein neues Mitglied sehen : Kevin, Wilkommen auf mein Blog, ich hoffe ich kann dich inspirieren ! 

Die Woche fällt mich schwer (und wir sind doch erst am Mittwoch :-) Die Maler sind hier tätig ... Blogger hat mir ganz viele probleme gegeben und wenn ich gestern in mein Badezimmer gehen wollte war der ganze Fußboden naß weil meine Waschmaschine ausgelaufen ist ... Ich hoffe es war nur einmalig denn der Mechaniker konnte gar nichts finden und es gibt auch keinen auslauf mehr .... Jetzt ist es Zeit für Frohe Sachen !

Heute ist schon wieder Mittwoch .. zeit für eine neue Karte mit den tollen Peppercus Produkten.


Diese Karte hab ich gebasteld mit das tolle Motiv " Frosch mit Blumen " . Als ich diesen Frosch hier im webshop gesehen habe mußte ich einfach eine Frosch-Karte basteln !

Auch das Digitale Papier ist von Peppercus,  es heißt " Ornamente & Streifen " und gibt es hier im webshop. Das Motiv mit den Text " Danke " gibt es hier.

 Beide Motive sind schwarz/weiß und sind von mir selber coloriert werden.


Ich höre gerne wie sie euch gefällt und sehe euch gerne das nächste mal wieder
eGrüße von Willeke f


15 opmerkingen:

  1. hoi hoi Willeke,
    mooi deze kikkerkaart, prachtig ingekleurd!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute and such great colouring and pretty layout.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n vrolijk bedankkaartje Willeke! Lief met die kikker... Ik heb altijd zo'n last na de vakantieperiode om weer op te starten. Zoveel leuke idee'tjes in m'n hoofd, maar het komt maar niet uit m'n vingers... Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh... was für ein süßer Frosch, tolle Karte.
    LG
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ein niedliches Kärtchen, das Motiv einfach nur süss, sehr schön in Szene gesetzt! Hab ganz herzlichen Dank, dass du wieder bei der Bastelmühle dabei bist.
    LG Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vielen Dank auch, dass du bei der Hobbyhof Challenge mit machst!
    LG Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute image and I think it's a clever design, works equally well for a man as for a woman, I love that about a card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super cute card! love the image :)
    Thanks for playing along in the 613 Avenue Create Challenge.
    Hugs,
    Natalie
    INKognito

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was für eine wunderschöne, frische Karte. Danke, dass du bei der Bastelmühle und dem Hobbyhof mitmachst.
    LG Elfi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Willeke,
    wat een super mooi kaartje
    fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt. In mooie kleuren en met prachtige details☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Willeke

    Nog bedankt voor je leuke reactie en je hebt een hele leuke kikkerkaart gemaakt.
    Groetjes Janny en een fijne dag en is nu echt knutselweertje met de regen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat. Bedankt !
Lieve groetjes,
Willeke

Nice of you to leave a reply here. Thanks !
Hugs,
Willeke

Schön dass du mir hier einen nachricht hinterlässt. Vielen Dank !
Liebe grüsse,
Willeke