dinsdag 21 april 2015

Bloemenkaartje ...


Hoi hoi,

leuk dat je weer een kijkje komt nemen !

Vandaag heb ik dit bloemetjeskaartje om te laten zien, het ligt hier al een tijdje maar ik had te weinig tijd om een nieuwe kaart te maken. Ik heb het voorjaar in de bol en dan denk ik altijd dat ik de kasten op moet ruimen, hihi. Kom ook donderdag ff kijken hier want dan laat ik jullie wat spulletjes zien die ik over heb en graag wil ruilen :-)


Bedankt voor de berichtjes op mijn vorige kaart en ik hoor nu ook weer graag wat je ervan vind.

Oh ja, vorige week heb ik ook de prijs ontvangen die ik bij de bloghop van Sindy heb gewonnen. Dit heeft ze me gestuurd :


 Superleuk ... Bedankt Sindy !
eGroetjes van Willeke f


Hello everyone,

nice of you to come and visit me !

Today I want to show you this flowercard, I've made it a while ago but I didn't have time to create a new one.
I've got springfever and always need to clean out my closets when it hits me :-)


Thanks for all the lovely comments on my last card and as always I like to hear what you think of it.

By the way, last week I received the prize I won at Sindy's bloghop. This is what she send me :


I'm very happy with these items ... Thanks Sindy !

eGreetings from Willeke f


Hallo Ihre lieben,

ich freue mich das ihr wieder da seit !

Heute lass ich euch diese blumenkarte sehen, ich hab sie schon vor einige wochen gebasteld aber hatte keine zeit um eine neue zu basteln. Ich habe den frühling im kopf und meine immer das ich alle schranken ausraumen soll :-)


Dank euch für alle liebefollen nachrichten bei meiner letzte karte und wie immer hör ich auch heute gerne wie sie euch gefällt.

Und noch etwas, letzte woche habe ich den preis von Sindy bekommen, ich hab sie beim bloghop gewonnen. Diese sachen hat sie mir geschickt :


Ich bin ganz froh damit .... Danke Sindy !
eGrüsse von Willeke f


10 opmerkingen:

  1. Vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card creation! LOL ... I should be 'spring cleaning' too ... but it will have to wait! My mojo is in full swing so need to take advantage of it! Thanks so much for playing in our ‘MAY FLOWERS’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi bloemenkaartje Willeke en een mooi pakketje heb je gewonnen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect for our theme, just wonderful, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Karte schaut klasse aus.
    LG
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this card, I always like blue and brown together. Love the way you shaped the centre of this card.
    Sylvie, Craft for the Craic DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi willeke,
    van harte met je prijs!
    Mooi is dit kaartje met eenvoudige bloemetjes!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super card, thanks for playing along with our 'Anything but a square card' Challenge @ MAWTT this week. Good Luck
    Happy Crafting
    Carole xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaartje is heel mooi geworden.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful floral card :) Thank you so much for joining our April challenge over at Craft for the Craic.
    Eithne :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat. Bedankt !
Lieve groetjes,
Willeke

Nice of you to leave a reply here. Thanks !
Hugs,
Willeke

Schön dass du mir hier einen nachricht hinterlässt. Vielen Dank !
Liebe grüsse,
Willeke