donderdag 23 april 2015

Spulletjes te ruilen ....


Hoi hoi allemaal,

vandaag even geen kaartje .... Wel wil ik jullie bedanken voor alle lieve berichtjes !

Zoals ik pas al vertelde ben ik eens goed aan het opruimen, ik heb wat spulletjes die ik niet meer gebruik maar die zonde zijn om in de kast te laten liggen. Ze zijn maar een paar x gebruikt, is gewoon niet mijn stijl ...

Ik ben echt een liefhebber van ruilen of weggeven .... onderling met vrienden en vriendinnen doen wij dat hier altijd.
Met mijn hobbyspulletjes gaat dat niet omdat er niemand in mijn buurt een big shot heeft ....

Wie heeft interesse in 1 (of meer) van onderstaande spulletjes en heeft ook iets leuks om te ruilen ?
Omdat ik genoeg papier en andere spullen heb wil ik ze graag ruilen voor andere embossingfolders of snij- en embosmalletjes. Ik hoor graag van jullie, mijn e-mail adres vind je in de zijbalk :-)

Ze zijn eventueel ook te koop, prijs (excl. verzendkosten) staat erbij vermeld

 
1. embossingfolder robots -2,00 


2. snij- en embossingmal label met geschulpte rand -2,00

3. sterrenrand, sterren komen half omhoog te staan -5,00

4. nieuw, kerstfiguurtjes om aan lint te maken -6,00

5. mallenset met bloemfiguren Marianne Design -7,00
eGroetjes van Willeke f


Today there's no card, I only got a few items I'd like to exchange with someone.

Thanks for the lovely comments last time and I'll be soon back with another card so come back in a few days

eGreetings from Willeke f



Heute gibt es keine karte, da hab ich nur einige stanzen den ich gerne tauschen würde.

Danke für die liebefollen nachrichten letztes mal und ich komme bald wieder mit eine neue karte, bitte komm doch in einige tagen wieder 
eGrüsse von Willeke f





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat. Bedankt !
Lieve groetjes,
Willeke

Nice of you to leave a reply here. Thanks !
Hugs,
Willeke

Schön dass du mir hier einen nachricht hinterlässt. Vielen Dank !
Liebe grüsse,
Willeke